پرنسس آنیسا

دنياي مامان و بابا

1390/8/14 0:55
نویسنده : فرزانه
1,179 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم ما اين روزها در انتظار پا گذاشتن فرشته كوچولومون به دنيا هستيم دنيايي كه با ورود تو براي من و بابايي رنگ و بوي ديگه اي به خودش ميگيره

 

امروز 8 شهريور سال 1390 هستش 9ماه انتظار به پايان رسيد با تموم شيطونيهايي كه تو توي شكم ماماني كردي و من وبابايي حسابي نگران مي شديم بالاخره به پايان رسيد تا بتونم بالاخره چشمهاي نازتو ببينم.

ساعت 6 صبح رفتيم بيمارستان با بابايي و ماماني (مامان مريم)تا كارهاي بيمارستان و انجام داديم و دكتر اومد ساعت 8:30 شد كه به من گفتن بايد بري اتاق عمل تمام تنم يخ كرده بود از اينكه تا چند دقيقه ديگه دختر كوچولوم كه 9ماه انتظارشو مي كشيدم توي بغلمه جلوي در اتاق عمل بابايي رو ديدم رنگش پريده بود ميگفت نگان منه و خوشحال از اينكه فرشته كوچولوش تا چند دقيقه ديگه پا به اين دنياي پر حيا هو ميذاره  

ساعت 8:50بود دنيا صداي جيغ دختري را شنيد كه همه دنياي مامان و باباش شدومن چشمهايي رو ديدم كه هيچ گاه از ياد نمي برم

اولي لحظات به دنيا اومدن فرشته كوچولو

اسم اين فرشته كوچولو رو آنيسا خانم گذاشتيم

آنيسا كوچولوي ما باوزن 2600وقد48سانتي متر به دنيا اومد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان صدف
11 آبان 90 13:16
ایشالله به سلامتی. امیدوارم هر چه زودتر دختر گلتو تو بقلت بگیری
samaneh
11 آبان 90 17:54
سلام فرزانه جون

وبلاگ دخملی مباااااااااااارک باشه

انشاالله به زودی یک عااااااالمه عکسهای خوجل موشجل از شیطونیهای آنیسا خانوم ببینیم




چشم عكسهاي آنيسا كوچولوميذارم حتما
samaneh
11 آبان 90 17:56
اگر تونستی خاطره زایمانت و هم بنویس

منتظر دیدن عکسهای آنیسا هم هستیم مامانش


samaneh
11 آبان 90 17:59
آدرس وبلاگ متین http://maisa.niniweblog.com
مامان متین
11 آبان 90 18:17
سلام سلام مبارک باشه ورودتون به دنیای نی نی ها.
منتظرتون بودم خوشحالم که بالاخره اومدید
خودت خوبی؟آنیسا کوچولوی ما چطوره؟
من و متین لینکتون کردیم.


مامان متین
12 آبان 90 13:07
وایی جیگرتو خوشگل
فاطمه(خاله آوینا)
13 آبان 90 18:19
سلام فرزانه جون.تو وبلاگ آوینا بودم چشمم خورد به اسم آنیساجون.گفتم تبریک بگم.....


وانیا
15 آبان 90 12:50
زنده باشی دختر نازم خوشنام و شاد و ارام کنار مامانی و بابایی باشی گلم
خاله فهیمه
10 آذر 90 14:17
سلام خوبی عکس آنیسا رو که زبونش بیرونه رو یادت رفته اونم بزار


چشم خاله جونيييييييييييييييييي
khahare elisa
4 فروردین 91 1:37
وای چه دختر خوشگل و نازی کوچولوی شما هم بیمارستان پیامبران به دنیا اومده؟ اگه دوست داشتین تبادل لینک کنیم