پرنسس آنیسا

بدون عنوان

1390/12/9 17:46
نویسنده : فرزانه
685 بازدید
اشتراک گذاری

تولد تولد تولدت مبارك

پرنسس كوچولوي مامان 6 ماهگيت مبارك ديگه خانمي شدي براي خودت .

6ماهگيتم تموم شد باورم نميشه كه تو 6 ماه تمام پيش من بودي چه روزهاي خوبي رو باهم داشتيم روزهايي كه يكي از يكي ديگه شيرين تر بودروزهايي كه با صداي نازنين تو از خواب بيدار مي شدم و اولين چيزي كه مي ديدم ديدن روي ماه تو و لبخند زيباي تو فرشته كوچيكم بود .

هر روز تو با مزه ترو خوردنيتر  از قبل ميشي وكاراي جديد زيادي مي كني ولي من وقت نمي كنم بيام و اينجا بنويسم.

مامان اين روزا ميره دانشگاه و تو پيش مامان جون مي موني مامانيم كه ديگه نگو از من بهتر نگهت ميداره برات شعر ميخونه و باهات بازي ميكنه وقتي برمي گردم خونه تا صداي منو ميشنوي چنان لبخند شيريني وهمچنين كمي جيغ ضميمه مي كني برام مي زني كه دلم غش ميره و بيشتر دلم برات تنگ ميشه           (خيلي خيلي خييييييييييييييييييييييييييييييلي دوستت دارم ماماني)

با كمي تاخير ولنتاين مبارك اولين ولنتايني كه پيش ما بودي و بابايي براي هر دوي ما كادو خريد

اينم بهترين هديه ولنتاين من

هديه بابا كه ميگه مثل خود آنيسا فندقه

آنيسا مي خواد بره تو كيفه كيميا جون (دختر داييش)تا بااش بره مدرسه

پسندها (1)

نظرات (14)

مامان متین
9 اسفند 90 18:05
ای وای چه زود گذشت .مبارک باشه 6 ماهگیت خانمی خوشگل .ماشالله هرزور هم داره نازتر میشه ماچ گنده واسه تو
حسناسادات
9 اسفند 90 18:10
سلام عزیزم
شرمنه میشه یه سوال کنم؟
وزن 5 ماهگی دخترتون چقدر بود؟
شیرخشک بهش میدین؟
آخه من احساس میکنم وزن دختر زیاد خوب نیست


سلام مامان حسنا جون وزن 5 ماهگيش 6200 بود و الان 7 كه دكترش ميگه خيلي خوبه البته دختر من ريزه ميزه است و يه سوال از شما چرا همه ي مطالب رمز داره پس ما چه حسنا خانمو ببينيم
بابای ملیسا
10 اسفند 90 0:20
سلام . وبلاگ ملیسا خانم با عکسهای جدیدش به روز شد . منتظر شما و نظرهای زیباتون هستیم .
مامان متین
10 اسفند 90 10:07
سلام فرزانه جون .مرسی که پیشمون اومدی .ماشالله سرتون اینقدر با خوشگل خانم گرم شده که دیگه نمیبینیموتون.
عمه مینا
11 اسفند 90 11:20
سلاااااااااااااااااااااااااااااام نازنین عمه. الهی قربونت بررررررررررررررم من که انقد ناز شدی. عاشقتم عشق کوشولوی عمه
مهسا مامان مرسانا
13 اسفند 90 20:14
6 ماهگیت مبارک عسل خاله.......فرزانه جون تو رو خدا زود زود اپ کن و از کارهای گل دختر برامون بگو


چشم عزيز دلم
سمانه
14 اسفند 90 13:36
نیم سالگیت مبارک عزیزم بهترین آرزوها رو برات دارم خوشگل خاله انشاالله همیشه به جشن و شادی لبت همیشه خندون
نگین مامان رادین
16 اسفند 90 1:44
سلام پرنسس کوچولو 6 ماهگیت مبارک ایشاالله که تولد 6سالگی 60 سالگی و 160 سالگی تو جشن بگیری.
مامان آرشیدا کوچولو
16 اسفند 90 15:27
عسسسسیسسسسسسم عسسسلم تولدت مبارک فرشته کوچولو نازنازی من
سمیرا
16 اسفند 90 23:27
عزیزمممممممممممممممممم
اسم نی نی منم آنیساس خاله . خدا کنه به نازی دخملی تو شه


مامان آرشیدا کوچولو
18 اسفند 90 12:28
مامانی اگه اجازه بدید یکی از عکس هایی که نی نی تون که خندیده رو برام بفرستید یا آدرس بدید برمیدارم که بزنم وب آرشیدا[
عزيزم ممنون از اينكه به ما سر زديد هر كدومو كه دوست داري مي توني برداري
مامان متین
24 اسفند 90 16:55
با آرزوی ۱۲ ماه شادی، ۵۲ هفته پیروزی، ۳۶۵ روز سلامتی، ۸۷۶۰ ساعت عشق، ۵۲۵۶۰۰ دقیقه برکت، ۳۱۵۳۰۰۰ ثانیه دوستی. سال نو مبارک باد . . .
مهسا مامان مرسانا
28 اسفند 90 1:39
باعث افتخار است که عرض شادباش و تبریک اینجانب زودتر از نسیم روح بخش نوروز خدمتتان شرفیاب شود . . . پیشاپیش عیدتان مبارک .
مهسا مامان مرسانا
15 فروردین 91 8:14
_@@@@@___ _________ســلام___@@@@@___ _________________@@@@@___ _@@@@@@@@@@@@@@@_ _@@@@@@@@@@@@@@@_ ___________________________ ______@@@@@@@@@_______ __@@@@@_______@@@@@___ _@@@@@_________@@@@@__ _@@@@@___آپــــــم__@@@@@__ _@@@@@_________@@@@@__ __@@@@@_______@@@@@___ ______@@@@@@@@@_______ ___________________________ __@@@@___________@@@@_ ___@@@@_________@@@@__ ____@@@@__جــیگر_@@@@___ _____@@@@_____@@@@____ ______@@@@___@@@@_____ _______ @@@@@@@@______ ________@@@@@@@_______ __________________________ ______@@@@@@@@@______ ______@@@@@@@@@______ ________دیـــــر__@@@@______ ______________@@@@______ ______@@@@@@@@@______ ______@@@@@@@@@______ ______نـکنی____@@@@ _____ ______________@@@@ _____ ______@@@@@@@@@______ ______@@@@@@@@@______*** سلام